Hamba aR-Razzaq
Be not frightened when death draweth night, It is but the departure for this blessed home Think of the mercy and love of your Lord, Give thanks for His Grace and come without fear. What I am now, even so shall you be. For I know that you are even as I am. The souls of all men come forth from God. The bodies of all are compounded alike. Good and evil, alike it was ours. I give you now a message of good cheer. May God's peace and joy for evermore be yours."

KUMPULAN-KUMPULAN RAHSIA ‘SECRET SOCIETY’

By Hamba Razzaq



KUMPULAN-KUMPULAN RAHSIA ‘SECRET SOCIETY’

Di sini saya akan senaraikan beberapa ‘secret society’ yang berbahaya, iaitu Freemason, Illuminati, Bilderbergh Group, Knight Of Malta, Skull And Bones, Priory Of Sion, Society Of Jesus/ Jesuit, Knights of The Golden Circle. Kita akan kupaskan kumpulan-kumpulan tersebut secara terperinci.

ILLUMINATI

lluminati ini telah ditubuhkan pada 1774 di Perancis oleh Adam Weishaupt yang merupakan seorang profesor di Universiti Ingoldstald.Perkataan Illuminati dinisbahkan kepada salah satu daripada kumpulan (Mazhab) Yahudi iaitu kumpulan Illuminati yang dianggotai oleh golongan bijaksana (Hukama’) Yahudi...Manakala di dalam bahasa Arab pula Illuminati disebut sebagai al-Nuraniyin. Nama Illuminati ini diambil sempena nama Iblis yang pada hemat mereka sebagai pemerintah tunggal alam ini. Pusat pentadbirannya ialah di segitiga bermuda yang menjadi tempat tinggal Dajjal laknatullah...Lambang pertubuhan ini ialah apa yang terdapat pada duit 1 dolar US... lambang yang terdapat pada duit US tersebut menunjukkan bahawa US telah dikuasai oleh bangsa Yahudi.sebenarnya, pereka cipta duit US dilakukan oleh seorang anggota Freemasonry dari pergerakan illuminati yang bernama Pat Robertson. Pertubuhan ini telah mendapat sokongan daripada Rotschild yang merupakan gedung kewangan yang dikuasai oleh Yahudi...Perkataan illuminati pula diambil daripada perkataan “Lucifer” (iblis) yang beerti “Pemegang Cahaya”.beliau membuat helah bahawa dunia ini patut diperintah oleh orang yg benar2 berwibawa sahaja, maka beliau telah berjaya memujuk lebih kurang dua ribu orang untuk menjadi pelaksana kepada agenda yang dirancang olehnya dengan disokong anggota Freemasonry peringkat tinggi....pengikut-pengikut ini memang berkemahiran dalam semua aspek kehidupan telah membina markaz-markaz sulit di seluruh dunia yang diberi nama sebagai “Lodges of The Grand Orient” untuk melaksanakan apa yang telah dirancang oleh pihak tertinggi(Freemasonry/Zionisme).

Berikut merupakan matlamat illuminati secara umumnya yang perlu mereka capai mengikut agenda yang telah dirancang:



1.Menghapuskan semua kerajaan-kerajaan kebangsaan yang berpelembagaan...

2.Menghapuskan sistem warisan harta pusaka...

3.Menghapuskan pemilikan harta benda sebagai hak persendirian...

4.Menghapuskan semangat nasionalisme...

5.Menghapuskan rumahtangga sebagai hak orang perseorangan dan kehidupan berkeluarga kerana ia merupakan permulaan kepada ketamadunan manusia...

6.Apa yang paling penting ialah menghapuskan semua agama yang sedia ada di dunia terutama agama Islam supaya umat manusia dapat dipaksa menganut ideologi internasionalisme.. One World Religion!


One World Religion ini sedang berkembang dan secara halus di seluruh dunia termasuklah di Malaysia. Terdapat banyak cara One World Religion ini merebak, satunya melalui perfileman. Dan juga melalui IFC. Jika aku berkesempatan saya akan huraikan lebih lanjut tentang One World Religion ini. Insya Allah.


p/s: maklumat ini telah dikongsi oleh beberapa orang kawan hasil daripada perbincangan khas.

 

1 comment so far.

  1. cairol.fetree November 11, 2009 at 2:26 AM
    bro

    any new update ka

Something to say?